RDGLDGRN – RDGLDGRN #recenzija

31 avg

Fairfax Recordings
2013

Nema ništa bolje nego kada pustite nečiji album po prvi put, bez nekih preteranih očekivanja a onda vas mnogo dobre muzike „oduva“! RDGLDGRN su tri momka iz okoline Washington-a koji su se pojavili u gomili muzičkih časopisa samo zbog činjenice da im je Dave Grohl svirao bubnjeve. Sada će se pričati o njima kao o jednom od najboljih i najoriginalnijih bendova popularne muzike.
Prvenstveno se o njima govorilo kao o hip hop bendu, što oni donekle i jesu ali iza njih su živi instrumenti i nema nikakvih mašina. Njihova muzika podseća na rane Red Hot Chili Peppers, Beastie Boys sa ’Ill Communication’, na Outcast, na Aloe Black-a a ipak RDGLDGRN su izuzetno originalan bend. Definitivno ima nekog New York art osećaja u njihovim pesmama. Moglo bi i da se kaže da ima po malo i modernog brit pop-a ali se sakako čini da RDGLDGRN više pripadaju londonskoj rap sceni koja se nikada nije ograničavala u muzičkom smislu i uvek donosila izvođače koje mogu da slušaju i oni kojima rap ništa ne znači.
Prvi singl „Million Fans“ uopšte ne predstavlja album u pravom svetlu jer je jedina u kojoj je hip hop u prvom planu ali u sklopu albuma ona nikako ne odskače od ostalih. „I Love Lamp“ otvara disk u odličnom pop maniru sa vokalom i predivnom gitarom, pesma uz koju može i da se pleše! „Lootin In London“ drugi singl je još jedna od rap numera ali sa pevljivim refrenom u kom je gostovala Angel Haze. Da mi je neko pustio „Bang Bang“ i rekao da je novi singl Arctic Monkeys-a poverovao bih samo dok ne krene pevanje, odlična vesela pesma. „Hey O“ je definitivno moj odabir za hit godine.

RDGLDGRN su predstavnici Indie Go-Go muzičkog pravca, karakterističnog za područje Washingtona. Mešavina hip hop vokala, indie rock gitara i Go-Go ritmova koji su proizašli kao pod-žanr funk-a. Godinama je sam pravac bio zapostavljen ali sada se RDGLDGRNjavljaju kao suvereni vladari ove muzike na svetskoj sceni.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo